اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

فدای آن بویتان

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

نظرات  (۳)

من چادری ام.و اصلا آرایش نمیکنم ولی مادرهمسرم به من میگوید فلان کس رو میشناسی مثل توهههههههه درحالی که طرف 20 سال از من بزرگتره.هی بهم یه جوری میفهمونه که زشت وپیری . می مانی .تازه خودش چادری است و سیده.خیلی غصه می خورم چند روز پیش آرایش ملایمی کردم ولی خیلی ناراحت شدم.در برابر این حرفها ما چادری ها خیلی بی دفاعیم
بگو در برابر حرف این پیرزن چی بگم ؟؟؟؟؟
مریم جان من به عتوان یه دختر هم عقیده با شما میگم .شما در مقابل همسرتون و خانواده خودتون و همسرتون باید بیشتر به خودتون برسید .
چادر بودن و موندن در جامعه ی فعلی ما کار سختیه اما باید یادتون باشه رعایت حیا مال خارج از خونه است نه داخل خونه اگه به همین پایبند باشید موفق خواهید شد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی