اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

درد و دلهای یک چادر...

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

سلام

نام من چادر است

نام مادرم حجاب و پدرم عفاف است

روزگارم بد است و از همه شما دلگیرم


شما از من خوب محفاظت نکردید


از من که میراث خانمی پهلو شکسته هستم


خوب میدانم چه دردی کشید تا من را برای شما به ارث گذارد


و شما با من چه کردید

شما کار را به جایی رساندید که میخواهند من و مرا با زور و بگیر و ببند به دیگران غالب کنند


و من خوب میدانم چرا کارم به اینجا کشیده شده


شنیدم که میگفتید اگر میخواهی کسی را خراب کنی از او بد دفاع کن


و شما با من همین کار را کردید


عده مرا تبدیل به استتاری برای گناهانتان کردید


تا بگویند فلانی زیر چادر هر کاری میکند


و باعث اینکه قداستم کمرنگ شود شدید


عده ای مرا به تمسخر گرفتید


عده ایاز میان من دست های تا آرنج عریان تان و موهایتان را بیرون گذاشتید


مرا به هر جایی بردید


از شانه به شانه ی نامحرم در تاکسی و دانشگاه و میان پسر ها


تا کافی شاپ و محیط های فاسدتر


هنر پیشه هایتان مرا فقط برای فیلم بازی کردن خواستند


و شما هم با من فیلم بازی کردید تا در نقش دختری معصوم باشید


عده ای از شما در کمال بی شرمی به من مدل دادید


تقصیر خودتان را گردن من انداختید


و شکل مرا عوض کردید تا مثلا محبوب تر شوم


مرا تبدیل به مانتوهای براق و لبنانی و ملی و اندامی کردید


شما به میراث فرهنگیتان دست نمیزنید و آن را تغییر نمیدهید


اما در من که میراثی گرانبهاتر بودم دست بردید و هویتم را از من گرفتید


به من خیانت کردید


من را که قرار بود جلوی زینت ها را بگیرم تبدیل به زینت کردید


یادتان رفت برای چه چیز آمده ام


شکایت شما را خواهم کرد


به شما توصیه میکنم به جای عوض کردن و مدل دادن به من خودتان را عوض کنید


به جای عوض کردن من نگاهی به خودتان بیندازید شاید ایراد از خودتان باشد

نظرات  (۸)

سلام
خوب بود
برام دعا کن

واقعا که ایول کاش همه این و می فهمیدن که چادر واقعا یعنی چی ؟!

ای کاش بعضیها این رو میفهمیدن وعمل میکردن که برای به دست اوردن یک چیز (...)ازخیلی ارزش ها میگزرند وهیچ گیرشون نمیاد
من واقعا خوشم اومد باهاش همزاد پنداری کردم و منو تو مسیر چادرم مصمم تر کرد اخه ارایش با چادر در تضاده حتی ته ارایش بعضی وقتا میگم نکنه من عقب افتادم بی کلاسم که مثل چادری هایی که در بالا ازشون انتقاد شده نیستم ولی حالا خوشحالم که ارزش این کار جلو چشم بیشتر مسجل شد امیدوارم خدا فقط و فقط کمک کنه چون چادری های اینجوری بیشتر از بی حجابا ضربه میزنن.این تغییر پیدا کردن ارزش ها از خوب به بد حلال شدن حروم ها و حروم شدن حلال ها همش از علایم اخرزمانه.

در حدی درست اما کی گفته دختر چادری کافی شاپ نباید بره؟؟؟؟؟

کیرم تو کس هر چی زن چادری و محجوب. مرگ بر اسلام و جمهوری اسلامی. ریدم تو این انقلاب. ریدم تو دهن اونایی که این انقلاب را به وجود آوردن. ریدم تو دهن اونایی که با نظر من مخالفن. کیرم تو تمام سوراخاشون.

کص ننه خامنه‌ای و این انقلاب. کیرم تو حجاب. جاوید شاه. زنده باد پهلوی. زنده باد زرتشت.

💩💩💩 تو حجاب و عن قلاب چوسلامیتون👍🤣🤣🤣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی