اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

چگونگی برخورد با ساپورت پوش ها

داشتم از یکی از خیابونهای مرکز شهرمون رد میشدم

دیدم دختر خانومی یه ساپورت پوشیده با یه مانتوی نخی خیلی خیلی راحتی که همه وجناتش پیدا بود

من که یه خانوم بودم خجالت میکشیدم بهش نگاه کنم، آخه خیلی جلب توجه میکرد…

رفتم جلو و با احترام بهش سلام دادم و روز بخیر گفتم، منو دید گفت…

ها؟! چیه لابد اومدی بگی که این چه وضعشه؟ مگه وکیل وصی مردمی؟

ولی من بهش گفتم که نه باهات کاری ندارم خواستم بپرسم که ساپورت خوشکلی داری خیلی خوش رنگه بهت هم خیلی میاد از کجا گرفتی؟

کم مونده بود شاخ در بیاره با صدای آرومی گفت واقعا، ببخش فکر کردم که شما هم مثل بعضیها میخواهی گیر بدی

گفتم که نه کاری باهات ندارم لباس خوشگلی داری ولی لباس خوشگل رو باید جاهای خوشگل پوشید حیف نیست این لباسهای خوشگل رو برای آدمهای هرزه

نشون بدی اونهایی که دندون برای من و شما تیز کردن؟

نظرات  (۹)

سلام. ایده ی جالبی بود ولی اگه به همین راحتی قبول کنن ؟؟؟؟؟   من خودم مانتویی هستم ولی دگ بعضیا شورشو درآوردن  فقط و فقط به مد و اینکه همرنگ دوستا باشن فکر میکنن  ساپورت خیلی جذابیت داره ولی نه در مکان های عمومی  نه؟؟؟؟؟؟
  • مقرّ عشّاق الشّهادة
  • سلام و خداقوت همسنگر ارزشی
    خداخیرتون بده به خاطر قلم های پایندتون
    آرزویم برایتان شهیدگونه زندگی کردن است و در نهایت إن شاءالله شهادتتان
    التماس دعا
    یا زهرا(س)
  • یه دختر جوان
  • سلام
    به نظرمن هرگونه برخوردی اشتباه هستش یادم نره اگر خانم های عزیز کشورمون ارزشون رو تو نشان دادن بدنشون می دند به جای کسب مهارت و علو چیزای دیکه از برخوردهای متعصب آدم های است که فکر میکنند چون خودشون به دلیل ترس از جهنم و این کار و نمی کنند قاطعانه می گند پس دیگران هم نپوشند ننوشند و غیره
    ضعف فرهنگ ماست به جای تعصب و فیلم های سینمایی و تلویزیونی که دخترهای خوشگل و هزاز عاشق رو الگوسازی میکنند باید دخترهای موفق را الگوسازی کنیم و فراموش نکنیم که پوشش زن و مرد همانطور که در دین مون بیان شده کاملا متاقبل هستش مردهای حال حاضر مانیز از درون و ظاهر و گوشت و خونشون طالب همین پوشش نوامیس خود هستند
  • محب المهدی
  • با سلام خدمت شما خواستم بگم وبلاگ خوبی دارید طیب الله انفسکم
    اللهم عجل الولیک الفرج
  • یک بنده خدا
  • با مهربونی حجاب رو برداشتن با مهربونی باید برش گردونیم 
    قشنگ بود ولی فک نکنم واسشون تاثیر گذار باشه
  • یه بابایی
  • به نظر من بعضی ها کلا  منحرف هستن اونم از نوع جنسی و کلا به کنار . 
    بعضی دیگه  واقعا از بس ساده هستن درک درستی از این مسایل ندارند و با کلاس بودن رو در تن نمایی میدونن مثل بعضیا   اصولا هم اهل منطق و شعورن و درک میکنند به شرطی که اگاه بشن از معضلات بعدیش 
     باید از خانواده شروع کرد  پدر و مادر باید باعث  عفیف بودن و  پاک دامنی باشن و بعد  اموزش و پرورش با اگاهی دادن  به والدین و بچه ها 
    با نگاه به صورت ادمای جهنمی و منحرف واقعا کسی تربیت نمیشه  این همون نگاه سلبی و لا غیر در صورتی که افعال ما باید ایجابی باشه  و هدایت گر 
    یادمون نره اینها دختران وفرزندان و نوه ها و خواهران و مادران ما (جامعه ایران 
    )هستن و قابل احترام 
     اگر امروز مد زیبایی ارایه نشه کسی با مدی که ما دوست نداریم به اونها لباس میپوشونه و بندگان خدارو به مخاطره میندازه 
    درود بر بانوی عفیف و همچون برگ گل سرزمینمان      
  • بنت الزهرا
  •  اقا عالی دمتون گرم 
    خوشــــــــــمان آمد

    سلام مادر من مانتو می‌پوشم و شال سر می‌کنه به اندازه ی کافی حجابشو رعایت می‌کنه من واقعا با اونهایی که اینطوری میگن موافق نیستم آدم میخواد چادری باشه یا مانتویی یا بی حجاب یا باححاب به شماها ربطی ندارند حالا من قصد توهین ندارم ولی در هر صورت این چیزیه که باید قبول کنید⁦(ノ ̄皿 ̄)ノ ⌒== ┫⁩

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی