اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

زن بی حجاب و قصاب...این داستان واقعی است...

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ


در یوسف آباد تهران، خانواده ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می

رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می رود.

پس از گذشت چند ساعت، بچه ها از بازی خسته شده و شروع به گریه می کنند و تا آمدن مرد به خانه، ناآرامی بچه ها طول می کشد. مرد خانه، سراغ همسر

خود را از بچه ها می گیرد

در یوسف آباد تهران، خانواده ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می

رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می رود.

پس از گذشت چند ساعت، بچه ها از بازی خسته شده و شروع به گریه می کنند و تا آمدن مرد به خانه، ناآرامی بچه ها طول می کشد. مرد خانه، سراغ همسر

خود را از بچه ها می گیرد و بچه ها می گویند که مادر برای خرید گوشت از خانه بیرون رفته و هنوز برنگشته، مرد سراغ قصاب محله می رود و پرس و جو می کند؛

ولی قصاب اظهار بی اطلاعی می کند.

آن مرد پس از تلفن به اقوام و آشنایان سراغ پاسگاه نیروی انتظامی می رود و جریان را تعریف می کند. مأموران پس از تحقیقات اولیه، سراغ قصاب رفته و از وی

پرسش می کنند اما قصاب با قاطعیت تمام، اظهار بی اطلاعی کرد.

مأمورین به تفحص در مغازه پرداختند. سپس به زیرزمین که گوسفندان را پس از ذبح به آن جا می بردند، رفتند.

هنگام خارج شدن، مأمورین مقداری مو می یابند که موها، موی گوسفند نیست و قصاب برای بازجویی بیشتر به پاسگاه بردند.

سرانجام با پیگیری های دقیق، قصاب به جنایت خود اعتراف کرد که:

این زن، همسایة ما بود ولی رعایت پاکدامنی را نمی کرد و سر و سینه خود را نمی پوشاند. و از جمال خوبی هم برخوردار بود. آن روز که به مغازه آمد به گونه ای به

خودش رسیده بود که نفس اماره مرا وادار کرد کامی از آن زن بگیرم. او را برای دیدن گوشت بهتر به داخل مغازه دعوت کردم و به او گفتم گوشت خوب و مورد پسند

شما، پشت یخچال است. وقتی پشت یخچال رفت او را به زیرزمین کشاندم و با کاردی که در دست داشتم او را تهدید کردم و از او خواستم تن به زنا بدهد، بیچاره

می لرزید، اما چاره ای نداشت.

در پایان که از او کامی گرفتم. افکار شیطانی مرا واداشت برای آن که کسی از ماجرا باخبر نشود، او را بکشم اما باز افکار شیطانی مرا رها نکرد و گوشت زن را جدا

کرده، همراه گوشت گوسفندان چرخ کردم و فروختم و استخوانها را نیز در فلان منطقه خاک کردم.

این داستان از بدحجابی زن سرچشمه گرفت. شاید هیچگاه آن زن فکر نمی کرد که بدحجابی می تواند پایانی چنین تلخ و پرگناه داشته باشد و به تجاوز، قتل، یتیم

شدن فرزندان و سرگردانی همسرش بینجامد و نیز چنین عواقبی برای قابل خود در پی داشته باشد.

 اخر و عاقبت همچین زن هایی همینه



نظرات  (۲۳)

درود
تخیل کودکانه ای داری  
دوست من این مشکلات جامعه ما با این داستانهای کودکانه حل نمیشه
از ماست که بر ماست
شنیدی زمان رضا خان که کشف حجاب شد مردم چطوری سعی میکردن حجاب رو نگه دارن؟
از پشت بوم های هم دیگه تردد میکردن که گیر آجان نیفتند.
بیشتر پست هاتون رو خوندم 
با ترسوندن و اجبار همه چیز بد تر میشه.

دوست عزیز من یه دخترم و چادری چادر باید به قلب بشینه ن به سر یعنی اینکه باید به چادر اعقاد داشته باشی . هرچند که حجاب به چادر نیس . هیچ چیز با زور و ترساندن ابدی نمیشه
پاسخ:
سلام بله حرف شما درسته ولی من برای ترسوندن این مطلب رو نزاشتم خواستم یکی از فایده های حجاب رو بگم تا بعضیا به عنوان یه پارچه بهش نگاه نکنن
خیلی ممنون از نظرتون  یا علی

هرچیز که اجباری بشه نفرت آفرین میشه، حجاب هم جزو همین مقوله است. به قضاوت تاریخ ببینید رضاخان در کشف حجاب موفق تر بوده یا جمهوری اسلامی؟

سلام من یگانه هستم و ۱۴ سالمه.
قبلا نماز نمیخوندم و حجابمو رعایت نمیکردم.
الان یک ماهی میشه که نماز میخونم و چادری شدم.این با انتخاب خودم بود اصلا یاد ندارم بابام یا مامانم منو اجبار کرده باشن برای پوشیدن چادر فقط بابام از اینکه بی حجاب بودم خیلی ناراحت بود.
جریان از اونجا شروع شد که به من عضو یه گروه شدم و اونجا ختم قران گذاشته بودن من هم شرکت کردم کم کم علاقه مند شدم و الان نماز و قران میخونم و حجابمم رعایت میکنم.
حتی اگه کاری به دین نداشته باشیم کسی که عاقله حتما بین حجاب و برهنگی حجاب کامل رو انتخاب میکنه...من قبلا مزاحمت برام ایجاد میشد ولی الان نه مزاحمتی هست و نه نگاه های بد.
درمورد این داستان هم باید بگم که کسی بیکار نیست بشینه از خودش داستان دربیاره...یه سری گفتن برای ترسوندن افراد بی حجابه؛اما این یک روی سکه هست! برداشت ما از این داستان میتونه فایده ی حجاب باشه!و اینکه اون کلمه ترسوندن کاملا اشتباهه این یه گوشزد برای افراد بی حجابه😉
یا حق...
هر زنی بسته به سلیقه ی شخصی و فرهنگی که داره مختاره هر جور که دوست داره لباس بپوشه

از نظر من حجاب به معنای پوشش هست و چادر هم نوعی پوشش هست ولی حجاب چادر نیست. 

حجاب در دین ما یعنی گردی صورت و مچ دست فقط معلوم باشد و بقیه جاها پوشیده 

درضمن اینکه لباسی که می خواهی بپوشی تنگ نباشه و مورد نظر نگاه های هوسرانان قرار نگیره 

 

 

من یک مرد هستم و با تمام وجود می گم زنی که به هر نحوی وجودش باعث تحریک مردان بشه، چه با لباس تنگ، چه با برهنگی برخی اعضا، چه با عشوه و ناز، چه با تنها شدن با مرد و ....مثل یک شکار آماده شکار کردن می مونه.

مثل یک آهو یا خرگوش که بدون دقت و سر به هوا توی جنگل و صحرا تردد کنه و گرگ و شغال و روباه و ... هم در کمینش

اگه زنی این رو قبول نداره، انگار دوست داره خورده و از هم دریده بشه. همین و بس

همسر سابقم چادری بود.اما با یه فرزندم که اون موقع 4سالش بود دادخواست طلاق داد.بعذ از یک بگو مگوی ساده... سال 94 بود دقیقا یادمه که گوشی به روزی هدیه گرفتم...اعتماد کامل داشتم بهش و رابطه مون تو فامیل زبون زد بود.بر اساس همین اعتماد شبکه مجازی تلگرام که اون روزا حسابی تو بورس بود براش نصب کردم و راه اندازی کردم...اولش قبول نکرد ولی خودم تیشه برداشتم و اولین ضربه رو به زندگی شیرینم زدم...او کارمند بود و از گروههای همکار شروع شد و رسید به گروههای مثلا ادبی...شب شعر اروم اروم و قرار با دوستان مجازی برای جمع شدن دور هم...منم که اعتماد کامل داشتم بهش پیگیر نبودم اصلا...گوشی هیچ کدوممون رمز نداشت و اولین بار او روی گوشیش رمز گداشت...دیگه حتی تو تختخواب هم گوشی زیر بالشش بود...احساس میکردم وقت همبستری هم فقط میخواد زودتر تموم بشه تا بره سراغ گوشی...عنان زندگی از دستم خارج شده بود...قرار شد که هر دو شبکه مجازی رو کنار بزاریم و من حتی یه گوشی نوکیا ساده برا خودم خریدم و به دلیل شغلم که مدیر فروش کارخانه تولید لوازم خانگی بودم حتی تلگرام کاخانه رو به همکار دیگه م واگذار کردم...اما او با خز دیگه و گوشی دیگه ادامه داد تا اینکه زمستام 94 بهتر بگم بهمن94 دیگه صبرم لبزیر شد و بعد بگو مگویی شدید دیگه کاملا من و بچه رو کنار گداشت و دنیاش شد گوشی و تلگرام و ...تا جایی که حتی تهدید به خیانت کرد و گفت اگر طلاقش ندم بهم خیانت میکنه و جوری هم این کار رو میکنه که بفهمم و بقول خودش دغ کنم...همون روزا بوذ که چادر رو هم کنار گذاشت و شال به سر میکرد و مانتوها هم تو دو سه ماه اومد روی زانو...بالاخره 10فروردین95 مهر طلاق خورد تو شناسنامه مون و حتی سراغی هم دیگه از پسرمون نگرفته تا امروز...با همون فردی که با هم در ارتباط بودن مدتی صیغه بود و... نمیدونم الان کجاس و چه میکنه...ولی من به جایی رسیدم که تصمیم گرفتم اگر قصد ازدواجمجدد داشتم با بد حجاب ترین زن شهرمون ازدواجح کنم ...حداقل اینجوری مطمینم که باطنش هم مث ظاهرشه ... هرچند بنظرم خانمهای بی حجاب خیلی بهتر از زنایی هستن که زیر چادر هزار کار میکنن و هیچ کس هم باور نمیکنه که چه ادمهایی هستن...همونجور که اون اوایل همه منو مقصر میدونستن ولی بعد اینکه با اون مرد دیده شد(حتی تو دورانی که هنوز در عده طلاق بود)اروم اروم فهمیدن که ایشون آب نمیدیده وگر نه شنا گر قابلی بوده ...به خدا قسم که ذره ای دروغ تو ماجرایی که نوشتم نبود...الانم پسرم 9 ساله س و کلاس سوم دبستانه و دوتایی با هم زندگی میکنیم و امیدواریم به اینده...هر چند دیگه برا من اعتماد دوباره سخته...چرا که کسی رو که از 20 سالگی با هم ازدواج کردیم (بهار 77) و با هم درسمون تموم شد و زندگی رو ساختیم و همه چیز هم در حد خوبی داشتیم...خیلی راحت و بعد حدود17 سال زندگی مشترک به هوسی فروخت...و بقول خودش چون جوونی نکرده بود رفت پی زندگیی که حالا براش شکل گرفته بود و رنگ و لعابی داشت ...کاش جوونایی که سرنوشتم رو میخونن قدر خودشون و زندگی شون رو بدونن و سالم زندگی کنن و برای هم جونشون رو هم بدن...

اون آقایی که ساهان نام داره باید بهتون بگم‌ نمیشه همرو با یه چوب زد بعضی ها از روی عادت چادر میپوشن نماز میخونن ولی افرادی هم هستن که با عشق این کارو میاونکنن نمازشون از روی عشقه چادرشون رو میپوشن از روی عشق نه بخاطر نگاه نامحرم .به نظر من اینکه شما خودتون رو مقصر نمیدونین غیر عقلانیه این که شما بعد از دیدن رفتار های مشکوک زنتون کنترلش نکردین کوتاهیه چون ایشون برای اولین بار در همچین محیطی قرار گرفته بودن خودتون هم میدونید خیلی ها وقتی برای اولین بار با فضای مجازی روبه رو میشن خیلی چیزا رو از دست میدن از جمله پاکی فکر و نگاه اینکه شما یک دفعه ای ایشون رو تو همچین دنیای خرابی رها کردین کوتاهی شما رو هم میرسونه مگه فکر کردین عشق به زمان طولانیشه در ضمن این که شما همه اونایی که چادریین رو با یه چوب بزنین خیلی نامردیه خیلی از این خانمای به نظر شما باطن خراب زندگی هایی رو تشکیل دادن که عشق توش موج میزنه

اینکه زن شما یک دفعه رفته تو ی دنیای جدید و با اون دنیا اخت گرفته ربطی به امثال چادری ها نداره چه بسا خودتون هم دیدید که پس از اینکه رفتار خانمتون به کل تغییر کرد ایشون چادر و گذاشتن کنار مطمئن باشید چادر برای افرادی که درکی ازش ندارن مثل قفسه دیر یا زود خودشون رو از اون بند رها میکنن‌ چون چیزی که میخوان دیده شدنه و چادر به قدرت و لطف خدا برای پوشیده بودنه از امثال مردایی که زن براشون وسیله 

اینا رو گفتم که اگر این‌ متنو خوندین تو خیابون یه زن چادری رو دیدین با نفرت نگاهش نکنین شاید اون برخلاف زن شما برای بچش مادری و برای همسرش همه چی تموم باشه این قضاوت شما هاست که نگاه ها رو نسبت به ما چادری ها خراب میکنه یعنی اگه شما با بد حجاب ترین زن شهر ازدواج کنید چون احتمال میدین بهتون خیانت کنه خیالتون راحته یعنی .باخودتون میگید اینکه حجاب ندارع خدا و قران اینارم که نمیشناسه خیانت بکنه خیالم راحته این دیگه چه طرز فکر کوتَه فکرانه اییه بعد سرتون رو بالا میگیرید میگید همه چادری ها باطن خرابن این فکر شما که خرابه نه همه ما چادری ها  نمیدونم واقعا انقدر سخته که ما ادما وقتی یه اتفاق بد برامون میفته به جای اینکه یقه دیگران رو بگیریم اول یقه خودمون رو بچسبیم بگیم چی کار کردی که این شد نه اینکه بخاطر کوتاهیهامون و خاطرات بدمون ذهن چند نفر دیگرو به افرادی که اصلا گناهی ندارن و اصلا اینجور آدمی نیستن بد بین کنیم البته کار خانوم شما به شدت پر اشکال بود و این غیر قابل انکاره ولی حق به جانبیه شما و تهمت زدنتون به افراد چادری و مقایسه اونا با زنتون از زنتونم بدتر و آسیب زننده تره 

اینو یادتون نره با نگاه بد به دیگران و نفرت از کسایی که نمیشناسین باعث نمیشه چیزی تو زندگی شما عوض شه ولی این طرز نگاه شاید رو یه زندگی دیگه تاقیر بزاره ممنون که خوندین 

یا حق...

الان تقصیر اون خانومست که با پوششی که باهاش راحته امنیت نداره؟:/

این داستان که بعضیا میگن برای ترسوندنه نه اینطوری نیس. توی جامعه ما پره از تجاوز هایی که علتش بی حجابی هست.

در هر حال من چادری ام و چادرم رو دوست دارم.

حالا الان این تشویق به حجاب نمیکنه 

نمیگم قصد شما از نوشتن این مطلب ترسوندن زن های بد حجاب بوده ولی چه بخواید چه نخواید با این مطلب کسی با حجاب نمیشه اگرم بشه از ترسه ولاغیر. 

دعوت به هر چیز نیکی، نیازمند ایجاد زیبایی و عطوفت هست نه با این چیزا. 

سلام عرض شد .من یه حرفی داشتم اونم اینه که نمیشه همه چادری هارو با یک دید نگاه کرد .من خودم تقریبا ۶ماه هست که چادری شدم و خودمم از بچگی علاقه داشتم وشکر خدا با حمایت های پدرم تونستم چادر بپوشم.خانواده من هم ناراضی بودن بجز پدرم اما من چون به چادرم ایمان داشتم و به حجابی که مال حضرت زهراس اعتقاد داشتم راه خودمو رفتم و مطمئنم که بهترین تصمیم رو گرفتم.اون خانمی که چادرش رو برداشته قطعا بهش ایمان نداشته همین.لطفا همه خانم های چادری رو با یک دیدگاه نگاه نکنین

ببینید دوستان چشم های مردا رو ببندید چرا وقتی مردم چشاشونو درویش نمیکنن ما باید چادر سر کنیم شما داری زور میکنی مارو واقعا برای بی عقلی اون متعسفم

هم‌اکنون این متنها، چه ربطی به بی‌حجابی دارد! در‌واقع قصاب زناکار بوده و زن هیچ تقصیری نداشته است. اگر بروی و خیابانهای ایران را نگاهی بیندازی، می‌فهمی که آقایان، بی‌حجاب‌تر از بانوان هستند. هرکه حق آزادی در پوشش خویش دارد؛ چه می‌خواهد مرد باشد و چه می‌خواهد زن باشد. هرکه حق حجاب اختیاری را دارد چه مرد و چه زن. به امید خداوند که حکم نهایی را برای آزادی حجاب بدهند. 

سلام علیکم

من یه دختر بسیجی هستم و دوازده سالمه 

ما تو مسجدمون که برای بیشتر مناسبت های مذهبی موکب میزنیم 

سعی میکنیم یه قسمت داشته باشیم برای مشاوره و امر به معروف 

ما با روی باز و لبخند خانم هایی که حجاب کامل ندارن رو به حجاب دعوت میکنیم 

و فایده ها و مزیت های چادری بودن رو برای آنها بازگو میکنیم  

نه اینکه اونها رو با فیلم ها و عکس ها و متن ها بترسونیم چون ممکنه کسی که بد حجابه 

زندگی راحت تری نسبت بهیک زن باحجاب داشته باشه ولی قطعاً درآن دنیا 

عذابی سخت در انتظارشه 

حالا فکر کنیم که این قصاب زن بوده و فرد کشته شده مرد بوده🙂

پس هیچ کس حق آزادی پوشش نداره بخاطر قصاب های روانپریش

این چه منطقیه؟

احکامی درمورد اختلاص ودزدی نیست لااقل جایزه شون بدن

امان امان از جهل عده ی کثیری از قشر مذهبی!

ایکاش حداقل ذره ای مسلمان بودید. نیستید چون هنوز نفهمیدید که مقصر دونستن کسی که که بهش ظلم شده به همون اندازه ظلمی که بهش روا داشته شده قبیحه.شما با اون متجاوز هیچ فرقی ندارید.

حجاب به دل خواه نه به اجبار

فقط حجاب برای زنان نیست حجاب برای مردان هم هست

باید هم مردان وهم زنان حجاب خود را رعایت کند🙂🌷

از دوستانم میگه سر صبح دخترم رو بردم که برای رفتن به دانشگاه سوار اتوبوس کنم وقتی تو کوچه دیدم پسره با شرت و رکابی داره ماشین شو تمیز میکنه هیچی نگفتم ولی برگشتن حسابی زدمش و دیگه ندیدم اون فرد تو کوچه با اون پوشش زننده پیداش بشه

با عرض سلام و درود خدمت دوستانی که داستانه قصابه هوس ران و نظرات اونایی که داستان رو خوندن و حدس میزنن که  دروغه.

اول نظرمو در مورد نویسنده ی قصاب میگم . که گفته اون خانوم بد حجاب بوده و سر و سینش رو نمیپوشونده ، برای ادب کردنش بهش تجاوز کرده بعد برای عبرت گرفتن سایرین بنده خدا رو تیکه تیکه کرده  و نصفشم چرخ کرده داده مردم خوردن.

 نویسنده ی داستان دوست من . حجاب زاییده شده از افکاره مختره دین اسلام که پوشیده باشید . زمانه آغاز اسلام  پیامبر جزوه عشایره عربستان بود عشایر هم که میدونید چادر نشین بودن  اما اون زمان توی عربستان پارچه و نخ نبودع که چادره سیاه ببافند برای زندگی عشایری .توی کپر که از برگ های درخت نخل درست شده بود زندگی میکردن . الان خوده عربستان انقد مشکل ندارم و زنان عربستان انقد مورد آزار و اذیت و تجاوز نیستند .  

 بعد دوست من یک سوال در کشورهای ارو‌پایی و حوضه ی دریای مدیترانه و قاره آمریکا که حجاب آزد هست و قالب دین مردم مسیحی هستن و یهودی و کاتولیک .و همه ی زنان ازادانه حجابشون رو انتخاب میکنن. در اون کشور ها هم همچین قصابی  پیدا میشه . که مادره چنتا بچه رو از نعمته زندگی کردن محروم کنه و فرزندانشو یتیم کنه ؟؟؟ اصلا اسم اون فرد رو میشه انسان گذاشت ؟ که با یک زن که زیباترین و ظریف ترین و با احساس ترین مخلوقه خداوند یکتا هست رو اینجور مورد آزار قرار داده ؟؟

دوم بعد از ماجرای قصاب نظرمو در مورد حجاب می نویسم و قصد توهین به هیچ  فردی و مذهب و عقیده ای رو ندارم فقط نظر شخصی خودم هست.

 هیچ مردی  توی تابستون گرم و طلاقت فرسا کاپشن و لباس گرم نمیپوشه .هوا خیلی گرمه اذیت میشه . هیچ مردی موقع کار لباسی که آستینش از دستاش بلند تر باشه نمیپوشه . چون جلوی دست و پاش رو میگیره مزاحم کار کردنش هست .

 تا جایی که ممکنه لباس سبک و راحت میپوشه .  چون مرد های مسلمون  بنده ی خدا هستن اذیت میشن و کار کردن براشون سخته و کاپشن پوشیدن تو تابستون دهنشون رو سرویس میکنه از گرما .

اما بانوان ایران مسلمون که نیستن . بنده ی خدا هم نیستن چون جرمی مرتکب نشدن .  هر جور که دستور میگیرن باید حجاب داشته باشن . اگر دستور اطاعت نکنن و طبق خواسته علاقه خودشون لباس بپوشن مأموری با باتوم میزنه تو سرشون و باعث مرگشون میشه یا کسبه محل که باید معتمد محل باشن و به نوامیس  مردم احترام. بزارن مثل اون قصاب هم تجاوز کنه و به قول خودش کامی ازش بگیره بعدش نفسش رو قطع کنه .

 نه برادر من نه خواهر من .هیچ زنی نباید دستور بگیره برای لباس پوشیدنش ‌ چیزی که حق طبیعی هر آدم زنده ای هست . هر طور دلش میخاد لباس بپوشه .  افرادی مثل قصاب کمبود دارن. و  چشم و دلشون گشنه مونده . اگر مردای جامعه وفاداری رو یاد بگیرن. تنوع طلبی مغزشون رو سیاه  اصلا هیچ زنی نیاز به امنیت و حجاب خفه کننده نداره .

 زن زیباترین و حساس  ترین ظریف ترین مخلوق خداست ‌ مثل گل رز( از اون زیباتر و ظریف تر)

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی