اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

اتاق کوچک من...

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ
دیشب خواب دیدم که برایم اتاقی گرفته اند،اتاقی که نه لامپ داشت،نهپنجره داشت،نهپرده داشت،نه فرشداشت و نه...فقط چهار تا دیوار کوچیک داشت که این دیوار ها،اتاقم را خیلی خیلی کوچیک کرده بودند.تو خواب دیدم که وقتی من رو می خواستن توی اتاقم بزارن من رو خوب شستن و بعد یک پارچه ی سفید که کفن نامدتشت دور من می بستند.
خلاصه من رو گذاشتن توی اتاقم بعد از چند دقیقه دیدم دو نفر دارن سقف اتاقم رو میارن یکم فکر کردم دیدم اگه سقف رو بزارن روی اتاقم چه جوری از اتاقم بام بیرون؟هی می خواستم داد بزنم که سقف رو نذارین اما کفن جلوی دهنم رو گرفته بود.دیدم که روی سقفم نوشتن:
                 بسم الله الرحمن الرحیم
                                                  
                   ارامگاه
                                           
                   سید حمزه قاسمی
طلوع1368/12/9                     غروب1392/6/8
 

        

  به مد پوشان عالم بگویید               که اخرین مد کفن است
  • سید حمزه قاسمی

مطالب جالب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی