اللهم عجل لولیک الفرج

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام خدمت خوانندگان عزیز اگر امکان دارد بعد از خواندن هر مطلب حتما نظر بدید.کپی کردن مطالب به شرط یک صلوات.

شما مگه پزشک خصوصی ندارید...

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ق.ظ

روزی در مطب بیمارستان نشسته بودم...


خانم محجبه ای همراه فرزندش وارد مطب شد...

فرزند را که معاینه میکردم...


شباهت عجیبش به امام خامنه ای مرا به فکر فرو برد...

از مادرش سوال کردم...


شما با آقای خامنه ای نسبتی دارید؟

گفتند:

بله من همسر ایشان هستم...

خیلی تعجب کردم !


گفتم:

مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟

گفتند:

خیر آقا اجازه چنین کاری نمیدهند!

میگویند شما هم مثل سایر مردم به بیمارستان مراجعه کنید...

آن روز دیگر نتوانستم به کارم ادامه دهم...

سرم را روی میز گذاشتم و بسیار گریه کردم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی